Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nu paní Hano-tak mě napadá, že průvodčí třeba poděkoval za to pohlazení po rameni, které se mu možná dlouho nedostalo a, že praští peněženkou v dalším vagoně....a peněženka zůstane na zemi a další pohlazení patrně nedostane. Osud.

0 0
možnosti
  • Počet článků 32
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 310x
Lidské příběhy...zajímají mne...sama si pro ně chodím, zejména ke starým lidem, ale občas přijde silný lidský příběh i přímo za mnou...jsou pro mne inspirací, když stojím na životních křižovatkách...jsou pro mne zdrojem energie, když mi pod tíhou všech starostí ubývá...jsou pro mne impulsem k odvaze tam, kde bych se jinak bála udělat krok vpřed...každý má svůj příběh a myslím, že je škoda si jej nechávat pro sebe.

Seznam rubrik